Het aanbod en aantal leveranciers van lichtreclame is groot in Nederland. Een verlicht bord aan een gevel bevestigen is technisch geen grote uitdaging. De uitdaging zit hem veel meer in het kiezen van het juiste materiaal, de juiste uitstraling van de lichtreclame, het regelen van de (gemeentelijke) toestemming en het positioneren van de lichtreclame zodat het door zoveel mogelijk mensen wordt gezien.
Kortom, kwalitatieve lichtreclame gaat over meer dan alleen de laagste aanschafprijs.
In deze paper behandelen we de, in onze visie, 4 belangrijkste punten omtrent lichtreclame die ervoor zorgen dat uw boodschap wordt overgebracht aan uw doelgroep.
Voor wie is deze White Paper interessant?
Blomsma is als vaste partner van PLUS Retail betrokken bij de formule restyling voor alle vestigingen door de supermarkten te voorzien van onder andere nieuwe gevelsigning, wandvisuals en teksten, schapsigning en point of sale materiaal.
Blomsma ontwikkelde onder andere een duurzame LED lichtreclame voor Nutricia. Al reeds jaar en dag is Blomsma de vaste partner van Nutricia voor alle reclamewerkzaamheden.