Hogere omzet door nieuw winkelconcept: 

CASE STUDY - PLUS RETAIL

Blomsma RetailSigning verzorgt al jaren de signing van PLUS Retail als vaste partner in instore- en outstoresigning. De supermarktketen lanceerde enkele jaren terug haar nieuwe formuleconcept waarin de winkels warmer en meer uitnodigend voor de klant zullen zijn. 

Mockup-5.png

Waarom u deze Case Study moet lezen:

  • Inhoud van het project: In 2016 introduceerde PLUS Retail een verdere vernieuwing van het bestaande Briljant concept. In de nieuwe Briljant 2.0-formule gaat de winkelindeling opnieuw op de schop.  Bij iedere afdeling vertelt PLUS via signing een uitgebreid verhaal achter de producten.
  • Waarom deze Case Study: Blomsma Print & Sign is door PLUS verkozen tot partner om dit formuleconcept in de winkels te realiseren. Doorslaggevende factoren zijn daarin de ervaring in retail, schaalgrootte in capaciteit en logistieke fulfilment van de Blomsma Groep. Zodoende worden nieuwe winkels in korte tijd voorzien van nieuwe buitensigning, gevelreclame en instore corporate communicatie.
  • Deze Case Study is vooral interessant voor:
    Retailmarketeers, Brandmanagers, Formulemanagers, 
    BIM-managers, Campagne managers, Communicatiemanagers en Mediabureaus.

Vul het formulier in om de Case Study te downloaden

Gratis download


Lees alles over dit project voor
PLUS Retail in onze Case Study.