Een hechte relatie en jarenlange samenwerking: 

CASE STUDY - MISS ETAM

In deze Case Study vertellen wij u hoe Blomsma Retailsigning uw outstore communicatie kan aansluiten op uw instore signing zodat er herkenning ontstaat. Ook schept de bewegwijzering duidelijkheid en zorgen wij voor een maximale winkelbeleving door middel van signing.

Mockup-4.png

Waarom u deze Case Study moet lezen:

  • Inhoud van het project: Blomsma zit regelmatig aan de tekentafel bij Miss Etam om samen een campagne te ontwikkelen en zo efficiënt mogelijk in te zetten. Wij nemen daardoor voor Miss Etam het gehele traject van projectmanagement, logistiek, productie en montage uit handen.
  • Waarom deze Case Study: Al vele jaren lang mag Blomsma de complete retailsigning verzorgen van alle Miss Etam vestigingen. Naast de permanente instore en oustore signing van de winkels verzorgd Blomsma ook alle POS campagnes voor de winkelketen. Door de jarenlange samenwerking tussen de twee Zoetermeerse bedrijven is er een zeer hechte relatie ontstaan. 
  • Deze Case Study is vooral interessant voor:
    Retailmarketeers, Brandmanagers, Formulemanagers, 
    BIM-managers, Campagne managers, Communicatiemanagers en Mediabureaus.

Vul het formulier in om de Case Study te downloaden

Gratis download


Lees alles over dit project voor
Miss Etam in onze Case Study.