Krachtige visuals bepalende factor in winkelbeleving: 

CASE STUDY - IKEA

Bij IKEA draait alles om beleving, sfeer, herkenning en lifestyle. In deze Case Study leest u hoe Blomsma Retailsigning de retailgigant van instore- en outstoresigning voorzag. Ook leest u hoe IKEA Amsterdam haar vaste parter in signing ervaart.

Mockup-3.png

Waarom u deze Case Study moet lezen:

  • Inhoud van het project: Bij IKEA begrijpen ze als geen ander dat de leefwereld van de consument minstens zo belangrijk is als de wooninrichting. De missie om betaalbaar en toch persoonlijk design voor iedereen te bieden is tot in de kleinste details doorgevoerd in één van ‘s werelds grootste woonwarenhuizen. 
  • Waarom deze Case Study: De sfeer in de IKEA winkels wordt naast een inspirerende en decoratieve inrichting grotendeels bepaald door het inzetten van instore visuals. Daarbij wordt veel gebruik gemaakt van grote wandvisuals, maar ook vloerstickers, displays en doeken komt men verspreid over de winkel tegen, allemaal voorzien door Blomsma RetailSigning.
  • Deze Case Study is vooral interessant voor:
    Retailmarketeers, Brandmanagers, Formulemanagers, 
    BIM-managers, Campagne managers, Communicatiemanagers en Mediabureaus.

Vul het formulier in om de Case Study te downloaden

Gratis download


Lees alles over dit project voor
IKEA in onze Case Study.