Eigenzinnige en stoere signing: 

CASE STUDY - BLACKSTONE

In deze Case Study vertellen wij u hoe een prettige samenwerking met een sign-leverancier kan verlopen.
De retail is een bewegende wereld én het proces van concept tot uitvoering kan vereenvoudigd worden door een goede band met een vaste partner.

Mockup-1.png

Waarom u deze Case Study moet lezen:

  • Inhoud van het project: Het merk begon ooit met een ware werkers-mentaliteit. Vandaag de dag heeft Blackstone zich met haar schoenen weten te ontwikkelen tot een merk dat vooral bekend staat om de hoogwaardige ontwerpen. Dit is dan ook terug te zien in en om de winkel door middel van POS-materialen en signing.
  • Waarom deze Case Study: Signing vormt een belangrijk onderdeel van de bedrijfsidentiteit. Bij uitvoering en voorafgaande stappen in het proces is een vlotte samenwerking met de leverancier fijn. Een partij waarmee snel geschakeld kan worden in de bewegende retailwereld. In deze Case Study is omschreven hoe Blackstone de vaste samenwerking met Blomsma RetailSigning ervaart.
  • Deze Case Study is vooral interessant voor:
    Retailmarketeers, Brandmanagers, Formulemanagers, 
    BIM-managers, Campagne managers, Communicatiemanagers en Mediabureaus.

Vul het formulier in om de Case Study te downloaden

Gratis download


Lees alles over dit project voor
Blackstone in onze Case Study.